Najczęściej zadawane pytania

Czy nadal mają miejsce opóźnienia w dostawach związane z epidemią COVID-19?

Większość terminów dostaw powróciła do normalnego poziomu, ale w przypadku międzynarodowych przesyłek mogą wystąpić pewne opóźnienia.

W jaki sposób dbać o noże?

Wszystkie opakowania zawierają ulotkę z informacją na temat ich pielęgnacji. Niektóre z naszych noży są ręcznie kute, z ostrzami ze stali wysokowęglowej, wymagają one dodatkowej uwagi.

Jak zachować ostrość noża?

Polecamy stosowanie naszych osełek, aby za każdym razem uzyskać wyjątkową ostrość.

Po jakim czasie od złożenia zamówienia mogę się spodziewać otrzymania produktu?

Dostawy mają miejsce codziennie od poniedziałku do piątku. Dla każdego kraju okres oczekiwania jest inny, w przypadku Polski to 3-4 dni robocze.

Czy DACOBI oferuje gwarancję?

Tak, wszystkie nasze produkty są objęte dwuletnią gwarancją. Jeśli jednak będą państwo dbali o nie właściwie i zgodnie z naszymi instrukcjami to gwarantujemy, że zostaną z państwem na całe życie.

Co zrobić, jeśli otrzymam nóż z defektem lub nóż został uszkodzony podczas transportu?

W tym przypadku proszę, skontaktuj się z nami e-mailowo lub przez Messenger na Facebooku w ciągu 14 dni.

Jak dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, proszę niezwłocznie, skontaktuj się z nami e-mailowo. Realizacja niektórych zamówień może nastąpić już w dniu ich złożenia, dlatego prosimy o niezwłoczną informację.

W jaki sposób mogę się skontaktować z DACOBI, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli masz jakieś pytania, proszę, skontaktuj się z nami e-mailowo lub poprzez Messenger na Facebooku.